عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار جمعی از مدیران مسئول نشریات استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان


دیدار جمعی از مدیران مسئول نشریات استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان

دیدار جمعی از مدیران مسئول نشریات استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان

جمعی از مدیران مسئول نشریات استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روز چهارشنبه 13دیدار و پیرامون مسائل روز مطبوعات گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، در این دیدار عادله کشمیری ضمن خیر مقدم به مدیران مسئول و تاکید بر توجه به مباحث فرهنگی، گفت: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در توسعه دارند و در واقع رسانه از شاخصه های اصلی و مهم توسعه است.

کشمیری با اشاره به سابقه عضویت خود در سه دوره هیات منصفه مطبوعات استان و دغدغه های فرهنگی ، تصریح کرد: مطبوعات و اصحاب رسانه می توانند با راهنمایی ها و انتقادات سازنده زمینه رشد و ارتقا استان در موضوعات مختلف را فراهم آورند.

وی با اشاره به ابعاد گسترده فعالیتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: بیش از 60 موضوع در حوزه فعالیتهای فرهنگ و ارشاد قرار دارد و رسیدگی به تمامی موضوعات دغدغه ای است که تلاش می شود به تساوی انجام پذیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به طرح های عمرانی این اداره اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 17 پروژه عمرانی نیمه تمام داریم که لازم است در جهت تکمیل آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

کشیری با تاکید بر حل مشکلات مطبوعات استان، خاطر نشان کرد: برخی سختی های کار باعث شیرینی فعالیت می شود و باید ایجاد انگیزه در خود فعالیت ها را به سامان برسانیم ومطبوعات می توانند در راستای کاهش فضای نا امیدی و افزایش امید در جامعه موثر باشند.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیران مسئول حاضر در جلسه ضمن تبریک به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت قبول این مسئولیت، بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات مطبوعات تاکید و آمادگی کامل خود را جهت همکاری با این اداره کل اعلام کردند.

گفتنی است مسئله یارانه های مطبوعات، آموزش خبرنگاران، تغییر نگاه مسئولان به مطبوعات، برگزاری مراسم روز خبرنگار، برگزاری جلسات مستمر و دوره ای با مدیران مسئول و ارتباط با مسئولان استانی و کشوری برای حل مسائل و مشکلات مطبوعات از مواردی بود که سوی مدیران مسئول رسانه های استان مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .