عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 892 پایگاه فعال با 2000 برنامه "ویژه طرح اوقات فراغت تابستان 97 در گلستان"

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اعلام کرد:

892 پایگاه فعال با 2000 برنامه "ویژه طرح اوقات فراغت تابستان 97 در گلستان"

892 پایگاه فعال با 2000 برنامه "ویژه طرح اوقات فراغت تابستان 97 در گلستان"

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد پایگاه های اوقات فراغت در سطح استان گلستان را 892 پایگاه در رشته های قرآنی، تجسمی،خوشنویسی، تئاتر، موسیقی، قرآنی و ... اعلام کرد و گفت: حدود 2000 برنامه هنری و کارگاه آموزشی مناسب در کل استان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و اهمیت و ضرورت برگزاری برنامه های اوقات فراغت با هدف پرورش استعدادها و ساماندهی برنامه ریزی کودکان و نوجوانان در ایام تابستان، بستری مناسب به منظور غنی سازی اوقات فراغت جامعه مذکور از تاریخ 10 تیر تا 10 شهریور در 11 شهرستان استان فراهم کرده ایم.

وی افزود: از بین 200 آموزشگاه آزادهنری 142 آموزشگاه آزاد هنری فعال در استان در رشته های هنرهای نمایشی،موسیقی،تجسمی،خوشنویسی،سینمایی و از بین 14 موسسه قرآنی 13 موسسه فعال در رشته های تجوید و روخوانی و حفظ و قرائت قرآن مجید فعالیت خواهند داشت.

کشمیری ادامه داد: از بین 737 کانون مساجد حدود 550 پایگاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در پورتال بچه های مسجد ثبت نام کرده اند و آمادگی برگزاری کلاس های اوقات فراغت در رشته های قرآنی و مهارتی،اردویی و مناسبتی، فعالیت های کتاب و کتابخوانی و اطلاع رسانی و تبلیغات را دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در سطح شهرستان،نظارت و بازدید مستمر از کلاس های طرح و انعکاس خبری،ارائه گزارش مصور طرح اوقات فراغت در شهرستان ها،معرفی مدرسین واجد شرایط از طرف آموزشگاه های آزاد هنری به پایگاه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و صدور گواهی آموزشی از طریق آموزشگاه های هنری از جمله نظارت ها و عملکرد اداره کل بر روی این طرح است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .