عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

مدیرعامل گاز گلستان اعلام کرد:

100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان ، مهندس صفرعلی جمال لیوانی در جلسه کنفرانس خبری شرکت که با حضور تنی چند از خبرنگاران خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت از گاز رسانی به تمامی 29 شهر استان و پوشش 100 درصدی جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

مهندس جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت، ضمن قدردانی از تلاش و همکاری بی شائبه اصحاب رسانه در انعکاس فعالیتها و عملکرد شرکت در زمینه توسعه گازرسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف به ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی وخدمات رسانی دراستان پرداخت .

 وی با تشریح عملکرد گاز گلستان تاکنون گفت: از 29 شهر موجود استان گلستان در حال حاضر تمامی آنها گاز رسانی شده و 100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

 وی همچنین درخصوص روند گازرسانی به روستاهای استان یادآور شد: در حال حاضر از مجموع 993 روستای استان ، تعداد 900 روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون گاز تعداد 690 روستا مورد بهره برداری قرار گرفت که درمجموع 84 درصد خانوار روستائی استان را شامل می شود ، ضمن اینکه عملیات گازرسانی به تعداد 69 روستا نیز در دست اجرا می باشد.

 مهندس جمال لیوانی افزود: در راستای توسعه بخش صنعت و حمل و نقل نیزدر سطح استان تاکنون تعداد 422 واحد صنعتی عمده و 64 جایگاه سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

 وی در ادامه اذعان داشت: تاکنون بالغ بر 7407 کیلومترشبکه گذاری نیز اجرا شده و حدود 251 هزار 327 عدد انشعاب نصب و حدود 467 هزار و 166 مشترک نیز جذب شده اند.

 جمال لیوانی اظهار داشت: درهمین راستا افزون بر 475 هزار و 821 خانوار نیز از نعمت گازطبیعی برخوردار گردیده اند.

 مدیرعامل گاز گلستان در ادامه در بخش دیگری ازسخنان خود لزوم مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز را مورد تاکید قرار دادند.

 وی ضمن تشکر از تعاملات و همکاری خبرنگاران محترم و با توجه به برودت هوا و اهمیت اطلاع رسانی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی از طریق خبر گزاریها و پایگاههای خبری از آنان درخواست نمود به هر طریق ممکن تلاش نمایند تا در این زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامعی صورت پذیرد.

 شایان ذکر است در این نشست خبری تعداد 2 نفر از کارشناسان برجسته شرکت فعالیتهایی که در زمینه صرفه جوئی حداکثری در مصرف این انرژی پاک ، رعایت نکات ایمنی در حین استفاده از وسایل گاز سوز و همچنین نکات مهم و راهکارهای اساسی مرتبط با مقوله مدیریت مصرف و استفاده ایمن از گاز طبیعی را بصورت مبسوطی برای خبر نگاران تشریح نمودند تا ضمن اطلاع رسانی مطلوب ، فرهنگ سازی مناسبی نیز انجام پذیرد.

 همچنین در پايان كنفرانس خبري هر يك از خبرنگاران سئوالات مورد نظر خود را مطرح كردند كه مديرعامل گاز گلستان با سعه صدر به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .