عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طراحی و ساخت اولین نمونه خودروی مجهز به تجهیزات 96 گانه امداد شرکت گاز استان گلستان


طراحی و ساخت اولین نمونه خودروی مجهز به تجهیزات 96 گانه امداد شرکت گاز استان گلستان

با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین، اولین نمونه خودروی مجهز به تجهیزات 96 گانه امداد شرکت گاز استان گلستان طراحی و ساخته شد.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل گاز گلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در این خصوص گفت:  با هدف ارتقای سطح  خدمات رسانی و امداد رسانی به مشترکین عزیز استان  ،طراحی و ساخت اولین نمونه خودروی مجهز به تجهیزات 96 گانه برابر سند جامع امداد شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان گلستان اجرا شد.
 وی افزود: بر اساس  تفاهم صورت گرفته و هماهنگی ها و نظرات کارشناسی انجام شده با یک شرکت دانش بنیان خوشبختانه طرح کابین یک دستگاه خودروی نمونه در شهرستان گرگان رونمایی شد تا در این رابطه بتوانیم از ظرفیت وفضای مناسب کابین خودرو به نحو مطلوبی استفاده نمائیم.
رحیمی تصریح کرد: با این طراحی مناسب ،هر یک از تجهیزات امداد رسانی و دستگاههای اندازه گیری و تقلیل فشار گاز  درفضای مناسب خود که قبلا پیش بینی و جانمایی شده بودند قرار گرفته و ماموران امداد با مراجعه به هر یک از قسمتهای مشخص ،  از تجهیزات مورد نظراستفاده می کنند.
مدیرعامل گاز گلستان اظهار داشت: تجهیز و طراحی این خودرو سبب می شود تا عملیات امداد و خدمات رسانی که رسالت اصلی واحد امور بهره برداری می باشد به بهترین نحو ممکن به انجام برسد واین مهم در راستای افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین عزیز صورت پذیرفته است .
  

 

 

 

 

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .