عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت بیش از230 مورد درخواست از سوی مددجویان بهزیستی استان در سامانه ارتباط مردمی دولت

مدیرکل بهزیستی استان خبرداد:

ثبت بیش از230 مورد درخواست از سوی مددجویان بهزیستی استان در سامانه ارتباط مردمی دولت

ثبت بیش از230 مورد درخواست از سوی مددجویان بهزیستی استان در سامانه ارتباط مردمی دولت

 مدیرکل بهزیستی استان گلستان از ثبت بیش از230 مورد درخواست امروز از سوی مددجویان بهزیستی استان در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) خبرداد.

دکتر غفاری –مدیرکل بهزیستی استان از سال 8.30دقیقه صبح امروز به اتفاق عبدالحسینی-مدیرکل صدا وسیمای مرکز گلستان ،طهماسبی –معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری و برخی مسئولین استانی با حضور در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم به درخواستها وسوالات مددجویان و هم استانی های عزیز پاسخ گفت.

مدیرکل بهزیستی استان در این خصوص گفت: سامانه سامد یکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید است که با هدف افزایش ارتباط مستقیم مردم با مسئولین راه اندازی شده است که همه مردم در هر کجا که هستند می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را مطرح و از مسئولین مطالبه کنند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 400 تماس ازسوی مردم استان در این سامانه به ثبت رسید که 300 مورد سال گذشته و 230 درخواست نیز امروز در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به ثبت رسید.
دراین ارتباط مستقیم ، تمامی درخواست ها و مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت که ضمن ارائه راهکارهای لازم ،بخش عظیمی از این مشکلات با دستورهای مساعد از سوی مدیرکل جهت انجام مراحل اجرایی به حوزه های مربوطه ارجاع داده شد.

مدیر کل بهزیستی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این دفتر و ارتباط مستقیم با مددجویان عزیز استان ،این سیاست دولت تدبیر و امید را اقدامی بسیار مفید در جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه برای رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم جامعه با سهولت، سرعت وکیفیت مطلوب عنوان نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 535
  • کد خبر : 47496