عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه های دیجیتال، فضایی تعاملی، سریع و بی واسطه را برای مخاطبین فراهم می سازد


رسانه های دیجیتال، فضایی تعاملی، سریع و بی واسطه را برای مخاطبین فراهم می سازد

رسانه های دیجیتال، فضایی تعاملی، سریع و بی واسطه را برای مخاطبین فراهم می سازد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسب برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان گلستان، گفت: رسانه های دیجیتال، فضایی تعاملی، سریع، دارای بازخورد فوری و در بعضی موارد بی واسطه را برای مخاطبین فراهم می سازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ادامه داد:امکانات و تجهیزاتی که رسانه های دیجیتال پیش روی مخاطبان قرار می دهند بسیار متنوع و دارای انعطاف است و یک کاربر با دانش به این رسانه می تواند آرای متنوع و امکانات و ظرفیت های رسانه ای مختلفی را در اختیار داشته باشد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای برگزار کنندگان و توصیه به بهره مندی بازدیدکنندگان از این فضای ایجاد شده، اظهار داشت: رسانه های دیجیتال هم ابزار محسوب شده و هم بر ماهیت فرهنگی و هویت جامعه تاثیر گذار است.

کشمیریشکل‌گیری نهضت تولید محتوای مناسب در رسانه‌های دیجیتال کشور را ضروری دانست و ابراز داشت: بستر سازی برای تولید انبوه محصولات فرهنگی دیجیتال با محتوای هماهنگ با ارزشهای نظام و حمایت از توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال ،ساماندهی و نظام مند کردن فعالیتهای فرهنگی دیجیتال در کشور،فرهنگ سازی و آشنا کردن عموم مردم با فرصت ها، چالش ها و فرهنگ استفاده صحیح از رسانه های دیجیتال و ارتقاء سطح دانش و مهارت پدیدآورندگان رسانه های دیجیتال از جمله اموری است که نیازمند تلاش مجدانه و توسعه محور هستیم.

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان گلستان 19 تا 22 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .