عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عفاف و حجاب یکی ازعوامل کمال و رشد بالندگی ارزشی انسان هاست


عفاف و حجاب یکی ازعوامل کمال و رشد بالندگی ارزشی انسان هاست

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ ، همزمان بافرارسیدن روز عفاف و حجاب ومصادف شدن آن با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س ) اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 اقدام به برگزاری مراسمی در محل ایستگا ه راه آهن گرگان نمود.

lمدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 در این مراسم گفت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد که این مهم در تمامی برنامه های این اداره کل مخصوصادر فعالیتهای امور بانوان وکمیته های مرتبط دیده می شود.

در ادامه با رویکرد جذب مردم و افراد جامعه همراه با تقدیر و تشکر از حجاب فاطمی بانوان ، اقدام به توزیع گل و شیرینی و پکیج هایی حاوی کتابها و جزوات آموزشی و فرهنگی پیرامون تشویق ورعایت عفاف وحجاب با همکاری کمیته های عفاف و حجاب، روابط عمومی، بسیج و تبلیغات اسلامی در ایستگاه گرگان اقدام نمودند.

در این طرح بانوان اداره کل با اهدای گل به هر نفر به همراه پکیچ و یک حدیث با موضوع اخلاقی و عفاف و حجاب به بانوان محجبه از آنها استقبال کردند.

عفاف و حجاب یکی ازعوامل کمال و رشد بالندگی ارزشی انسان هاست

 

عفاف و حجاب یکی ازعوامل کمال و رشد بالندگی ارزشی انسان هاست

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 497
  • کد خبر : 47713