عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجتمع فرهنگي توانبخشي ايثارگران گلستان تا شهريورسال 94 تحويل مي شود

در صورت تجهيز امكانات مورد نياز:

مجتمع فرهنگي توانبخشي ايثارگران گلستان تا شهريورسال 94 تحويل مي شود

مجتمع فرهنگي توانبخشي ايثارگران  گلستان تا شهريورسال 94 تحويل مي شود

 مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: در صورتي كه امكانات مكانيكي و برقي مجتمع فرهنگي توانبخشي ايثارگران گلستان تامين شود، اين پروژه تا شهريورماه سال 94 آماده تحويل و بهره بردار مي شود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در بازديد از اين پروژه ساختماني در دست احداث افزود: تامين امكانات برقي و مكانيكي اين مجتمع به مبلغ 30 ميليارد ريال بوده كه حسب توافقنامه پروژه مذكور در تعهد بنياد شهيد و امور ايثارگران استان است كه در صورت تحقق اين امر، شاهد بهره برداري پروژه درسال آينده و خدمت رساني به جانبازان و ايثارگران استان خواهيم بود.

وي با اشاره به اينكه تاكنون اعتباري براي تامين اين امكانات ديده نشده، اظهاركرد: عدم تامين اين مساله باعث تاخير در بهره برداري از بخش هاي استخر و آب درماني پروژه خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: ساخت مجتمع فرهنگي و توانبخشي ايثارگران گلستان از سال 85 در زيربنايي به مساحت 10 هزار و 436 مترمربع در دو فاز يك و دو در ورودي روستاي توشن در شهرستان گرگان شروع شده كه هم اينك فاز يك پروژه با متراژ 8290 متر مربع داراي 85 درصد پيشرفت فيزيكي مي باشد.

رستمي افزود: در فاز يك پروژه، استخر، استخر ويلچر، جكوزي، آب درماني، فيزيوتراژي، مسجد، اتاق هاي استراحت و اداري و راهروهاي دسترسي و 13 سوئيت جهت خدمات آب درماني و فيزيوتراپي به جانبازان و ايثارگران استان در نظر گرفته شده است.

به گفته رستمي، براي اجراي اين پروژه تاكنون 59 ميليارد و 496 ميليون ريال هزينه شده و 10 ميليارد ريال نيز از محل منابع استاني امسال براي اين پروژه تخصيص يافته است.

وي ادامه داد: در صورت تحقق حدود 800 ميليون ريال اعتبار در سال آتي، قسمت اداري و رفاهي مجموعه قابل بهره برداري خواهد بود اما قسمت هاي درماني بخصوص آب درماني آن، منوط به خريد تجهيزات مكانيكي و برقي توسط بهره بردار خواهد بود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .