عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح بازسازی درمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی


افتتاح بازسازی درمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی

افتتاح بازسازی درمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، به مناسبت هفته تامین اجتماعی آیین افتتاح وآغاز بهره برداری از طرح بازسازی و توسعه فیزیکی درمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی برگزار شددراین مراسم که با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد دکتر میرمجیدی رئیس مرکز درمانی مذکور ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان ، به معرفی پروژه پرداخت و تاکید کرد که هر چه در این درمانگاه هزینه شده ، ریال به ریالش حساب شده و با دقت وحساسیت بوده تا ذره ای از منابع هدر نرود.

وی تاکید نمود که همراهی همه پرسنل و سختکوشی وتلاش آنان بود که این کار را به ثمر نشاند . او همچنین از صبر وحوصله همکاران شعبه تامین اجتماعی که در طبقه فوقانی درمانگاه هستند و سروصدا و آشفتگی ناشی از بازسازی را تحمل کرده اند تقدیر کرد.

بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کردکوی نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای به عمل آمده برای راحتی و آسایش بیمه شدگان گفت: سلامتی بزرگترین نعمت است که همه ما برای حفظ آن حاضریم بالاترین مبالغ را هزینه نماییم و به دستورات اطباء بدون هیچگونه مقاومتی عمل نماییم و این نعمت با ارزش با دستان شما پزشکان و پرستاران است که به ما باز می گردد و ما باید قدردان آن باشیم.

دکتر حسین پور معاون مدیر درمان استان گلستان نیز ضمن تقدیر از ریاست وهمکاران آن درمانگاه به جهت ایجاد شرایط مطلوب برای مراجعان ، گفت : سازمان تامین اجتماعی همواره به دنبال تامین نیازها و خواسته های بیمه شدگان خود است وبه همین منظور دراستان گلستان با مجوز ستاد مرکزی موفق شدیم همه درمانگاهها و بیمارستانها را بازسازی نموده و برای شهرهای فاقد درمانگاه نیز مجوز احداث درمانگاه اخذ نماییم که جا دارد از مدیر عامل سازمان و تیم مدیریتی ایشان تقدیر نماییم.

در پایان از بخشهای بازسازی شده بازدید به عمل آمد و بخش جدید اضافه شده به درمانگاه در قالب بخش پشتیبانی افتتاح شد

.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .