عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای پروژه محوطه سازی بقعه دانشمند و پارک آرامش و تکمیل کمپینگ تالاب آلماگل

در راستای توسعه گردشگری شهرستان گنبد؛

اجرای پروژه محوطه سازی بقعه دانشمند و پارک آرامش و تکمیل کمپینگ تالاب آلماگل

اجرای پروژه محوطه سازی بقعه دانشمند و پارک آرامش و تکمیل کمپینگ تالاب آلماگل

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ازاجرای پروژه محوطه سازی بقعه دانشمند و پارک آرامش و تکمیل کمپینگ تالاب آلماگل با تخصیص مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود: محوطه سازی بقعه دانشمند و پارک آرامش و تکمیل کمپینگ تالاب آلماگل با تخصیص مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی انجام شد.
وی گفت: با هدف خدمات رسانی به مسافران و گردشگران زیر سازی و محوطه سازی محوطه پیرامونی بقعه دانشمند گنبد به مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سال 1396 در شهرستان گنبد درحال اجرا است.
کریمی همچنین از تکمیل کمپینگ آلماگل از دیگر پروژه های اجرا شده در این شهرستان نام برد و گفت: این پروژه شامل اجرای 20 عدد سکوی نشیمن و 8 عدد آلاچیق و 2 عدد آبخوری با اعتبار مبلغ یک میلیارد ریال اجرایی و به بهره برداری رسید.
مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشری استان گلستان در ادامه افزود: جدول کاری و کف سازی محوطه پارک آرامش گنبد با اعتبار مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرایی در شهرستان گنبد کاووس می باشد که در سال 1396 از محل اعتبارات تملک دارایی اجرایی شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .