عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مشترک ادارات زندان و فنی وحرفه ای گنبد برگزار گردید


جلسه مشترک ادارات زندان و فنی وحرفه ای گنبد برگزار گردید

جلسه مشترک ادارات زندان و فنی وحرفه ای در محل اداره فنی وحرفه ای گنبد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان حسینی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان گنبد بیان داشت: در راستای تحقق اهداف سازمانی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان جلسه دیدار با ملکان رییس اداره فنی وحرفه ای گنبد در محل اداره فنی وحرفه ای گنبد برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مختاری مدیر زندان ضمن تبریک بمناسبت روز جهانی فنی و حرفه ای از همکاری اداره فنی وحرفه ای و آقای ملکان در زمینه اشتغال زندانیان تقدیر وتشکر کرده و گفت:ما می خواهیم اشتغال را به اتاق و پای تخت هر مددجو ببریم تا هم مددجو مشغول به کار شود و هم از آسیب به دورباشد و هم اینکه یک منبع درآمدی برای خود و خانواده خود باشد.

ملکان رییس فنی و حرفه ای نیز ضمن خیر مقدم بابت حضور مدیر زندان ومسئولین فرهنگی و اشتغال قول همکاری همه جانبه در بحث معرفی مربی در رشته های آرایشگری و پیرایشگری ومکانیک وکامپیوتر و و قارچ و گیاهان دارویی و .... دادند.

وی بیان داشت: برای کارآفرینی و آشنایی بیشتر مددجویان با مشاغل از اساتید برتر در این حوزه استفاده کنیم تا بصورت کارگاهی در جمع مددجویان برگزار شود.

قابل ذکر است در این دیدار حسینی رییس اداره ی فرهنگی تربیتی و خوشی مسئول اشتغال،عباس مختاری مدیر زندان گنبد را همراهی کردند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 541
  • کد خبر : 48128