عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه کرامت فرصتی برای آشنایی بیشتر با ائمه اطهار و تحکیم وحدت و عرض ارادت است


دهه کرامت فرصتی برای آشنایی بیشتر با ائمه اطهار و تحکیم وحدت و عرض ارادت است

دهه کرامت فرصتی برای آشنایی بیشتر با ائمه اطهار و تحکیم وحدت و عرض ارادت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روز پایانی جشنواره موسیقی ترکمن آوای ارادت درگنبدکاووس ضمن تبریک میلاد اخترتابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)و دهه کرامت، گفت: این ایام فرصتی برای آشنایی بیشتر با ائمه اطهار و شمس الشموس امام رضا(ع) و بهانه ای برای تحکیم وحدت و عرض ارادت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با اشاره به زبان فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی نواحی، افزود: اشعار مختوم قلی و توجه به اهل بیت(ع) ، نوای دل انگیز موسیقی آبا و اجدادی و مناظر زیبای آلاچیق ها و عشق به خدا و میهن در زندگی ترکمن ها جاری است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی افتخار می کند که با اقوام گوناگون در زیر سایه احادیث و روایت ها، آداب و سنن و ترانه؛ وحدت را می سراید.

کشمیری جشنواره موسیقی ترکمن آوای ارادت را همتی در مسیر ارادت، وحدت، ادب و موسیقی قلمداد کرد و اظهار داشت: 15 گروه موسیقی، شعرا و پژوهشگران و مردم راستگو و متدین ترکمن در این سه روز فضای استان را با عرض ارادت به شمس الشموس و ائمه اطهار عطر آگین کردند و به معنای واقعی جشن گرفتند.

وی با اعلام حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فرصت ها و ظرفیت های هنرمندان ترکمن و قدردانی از بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و عوامل برگزاری این رخداد فرهنگی و هنری،گفت: افتخار ما ایرانیان حضور در جوار امام مهربانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .