عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 525 ميليارد ريال از خسارات سيل هشتم خرداد گلستان مصوب شد

مدير ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی:

525 ميليارد ريال از خسارات سيل هشتم خرداد گلستان مصوب شد

525 ميليارد ريال از خسارات سيل هشتم خرداد گلستان مصوب شد

مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی گلستان خبر داد: از 925 ميليارد ريال خسارت وارده به راه هاي استان از سیلاب هشتم خرداد سال جاري، تاكنون 525 ميليارد ريال آن، مصوب و ابلاغ شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علی اکبر شاهینی" در گفت و گویی خبری اظهارداشت: خوشبختانه با مساعدت هیئت دولت در سفری که به استان داشتند و مسؤولان استان، کمک های خوبی در بخش سیل شده است.

شاهینی با بیان این که بعد از بررسي هاي كارشناسي و ميداني كارشناسان مديريت بحران و معاونت برنامه ريزي استان، اخيرا ريز پروژه هاي مورد نظر جهت بازسازي مشخص و ابلاغ شده است، گفت: با توجه به فرصت اندك تا پايان سال عمراني، ضروري است همه مسوولين مرتبط براي بازسازي مناطق آسيب ديده از سيل دست به دست هم بدهند.

مدیر ساخت و توسعه راه های گلستان اضافه کرد که برای اجرای این پروژه ها به کمک ادارات شهرستانی نیازمندیم و همچنین باید در اجرای درست و با کیفیت پروژه ها دقت شود زیرا که امسال سالی پراحتمال از جهت سیل است.

شاهینی گفت: اكثريت قريب به اتفاق پروژه هاي سيل در حوزه راه و شهرسازي استان در دهنه محمد آباد و زرين گل شهرستان علي آباد كتول، محور اولنگ و آنتني هاي آن در شهرستان راميان و محور خوش ييلاق و آنتني هاي آن در شهرستان آزادشهر قرار دارند.

وي ادامه داد: بقيه شهرستان هاي استان كه راه هاي آنها از سيل هشتم خرداد 93 و سيلاب هاي بعدي آسيب ديده اند نيز در اين پروژه ها لحاظ شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .