عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مشکلات اجرای پروژه های گازرسانی شهرستان علی آباد کتول انجام شد


بررسی مشکلات اجرای پروژه های گازرسانی شهرستان علی آباد کتول انجام شد

رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بهمراه حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول و میقانی مدیر کل راهداري و حمل‌و نقل جاده‌اي استان با حضور در محل اجرایی پروژه های گازرسانی شهرستان علی آباد از نزدیک روند اجرا و میزان پیشرفت پروژه ها و مسایل و مشکلات موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ، در این بازدید رحیمی مدیرعامل گازگلستان با تشکر از حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل راهداري و حمل‌و نقل جاده‌اي ،ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه و موانع و مشکلات موجود ،خواستار حمایت و همکاری مسئولین محترم در زمینه تسریع در روند اجرای پروژه و ارائه مجوزهای مربوطه شد تا انشاء ا... وقفه ای در مسیر اجرا بوجود نیامده و پروژه ها در موعد مقرر اجرایی و به اتمام برسند.
در این بازدید میقانی مدیر کل راهداري و حمل‌و نقل جاده‌اي استان گلستان نیز با تشکر از خدمات گاز گلستان خواستار همکاری و توجه بیشتر شرکت گاز در زمینه حفظ و صیانت از راه های استان در مسیر اجرای پروژه ها و ترمیم مناسب و به موقع نقاط حفاری و لوله گذاری شده و تعامل هر چه بیشتر دو سازمان شد.
هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز با اشاره به نقش مهم و برجسته دو سازمان در زمینه ارائه خدمات رسانی در سطح استان بویژه در شهرستان علی آباد کتول بر افزایش سطح تعاملات دو دستگاه و اتخاذ تدابیر مناسب برای مرتفع نمودن مشکلات موجود تاکید داشته و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در این رابطه اعلان داشتند.
گفتنی است در حال حاضر از تعداد 71 روستای شهرستان علی آباد کتول تعداد 61 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و 8 روستا در مرحله اجرا و 2 روستا نیز در دست طراحی می باشند . 

 

 

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .