عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عقب ماندگی بین احداث سد و شبکه در گلستان وجود ندارد

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران:

عقب ماندگی بین احداث سد و شبکه در گلستان وجود ندارد

عقب ماندگی بین احداث سد و شبکه در گلستان وجود ندارد

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:4 درصد سدهای مخزنی کشور در گلستان است. خوشبختانه ساخت سدها در گلستان به گونه ای بوده است که  تمام شبکه های پایین دست آن همزمان ساخته شده است و هیچ عقب افتادگی بین سد و شبکه در گلستان نداریم. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حاج رسولی ها افزود: در سد زرین گل خوشبختانه امسال 2/92 مییلیون یورو شبکه اصلی وفرعی آن است وبخش عمده شبکه های 3 و 4 آن نیز توسط وزارت نیرو ساخته می شود و مصوب دارد.
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه در رابطه با کلنگ زنی فاز دوم طرح زهکشی اراضی اولویت دار گلستان گفت: 5 هزار هکتار زهکشی اراضی اولویت دار دیگر تا پایان سال قطعا کلنگ زنی می شود و 15 هزار هکتار دیگر در سال آینده مطالعاتش آغاز می شود. تمام تلاش ما این است 22 هزار هکتار زهکشی اراضی اولویت دار استان طی دولت دوازدهم به پایان برسد.
مهندس حاج رسولی ها در ادامه در خصوص سد نرماب بیان کرد: تا پایان مالی 98 سعی داریم آبگیری سد نرماب را به پایان برسانیم.
وی با بیان اینکه این استان سیل خیز است و همه ساله تابستان شاهد وقوع سیل در استان هستیم، اظهار کرد: طرح جامع سیل به طور کامل در استان تدوین و950 نقطه سیل خیز در استان شناسایی شده است . امیدوار هستیم با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال آینده ردیفی برای اجرای طرح جامع سیل در گلستان داشته باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .