عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرپروژه بهره برداری ازقطار های حومه ای بامدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق۲


دیدارمدیرپروژه بهره برداری ازقطار های حومه ای بامدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق۲

دیدارمدیرپروژه بهره برداری ازقطار های حومه ای بامدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق۲

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال۲ ،مدیرپروژه بهره برداری ازقطارهای حومه ای بامدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق۲دیداروپیرامون برنامه ریزی های قطارهای حومه ای ناحیه گفتگو کردند .
مهدی قمری نژاد در این جلسه گفت : نگاه ما در مجموعه وزارت راه این است که از ظرفيت های موجود براي توسعه قطارهاي حومه اي استفاده کنيم که راه اندازي و توسعه قطارهاي حومه اي بين حومه و کلان شهرها موجب جذب مسافر شده و فعاليت هاي سازمان هاي ذيربط را منسجم تر خواهد كرد .

 

وی ادامه داد: راه آهن ج.ا.ا نیزدر صدد این است که در صورت نیاز نسبت به توسعه جابجایی مسافران محلی و حومه ای اقدامات مناسب با شرایط موجودرا برنامه ریزی و شرایط را مهیا نماید تا از این طریق بتوان گام های موثری در کاهش شلوغی جاده ها ( وسایل نقلیه ) و افزایش ایمنی مسافران تامین شود.

درادامه مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 نیز به برنامه ریزهای لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیتهای قطارهای حومه ای اشاره و افزود: تردد قطارهای حومه ای در مسیر حوزه اداره کل راه آهن شمالشرق2 و شمال نقطه شروعی برای اقدامات تکمیلی است که با جذب بیشتر مسافرو اطلاع رسانی دقیق و بروز برنامه های زمان بندی حرکت قطار ها تلاش کنیم تا مردم بیش از پیش ازحوزه ریلی و قطارهای حومه ای استفاده مناسب نمایند .

دیدارمدیرپروژه بهره برداری ازقطار های حومه ای بامدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق۲

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 583
  • کد خبر : 48651