عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و قدردانی جمعی از مدیران استانی و فعالان فرهنگی از خبرنگار و پیشکسوت رسانه‌ای در گرگان


دیدار و قدردانی جمعی از مدیران استانی و فعالان فرهنگی از خبرنگار و پیشکسوت رسانه‌ای در گرگان

دیدار و قدردانی جمعی از مدیران استانی و فعالان فرهنگی از خبرنگار و پیشکسوت رسانه‌ای در گرگان

به مناسبت روز خبرنگار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی دیگر از مسئولان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای عصر روز سه‌شنبه 16 مردادماه 97 به دیدار خبرنگار قدیمی، پیشکسوت و سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در استان گلستان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان "عبدالرضا چراغعلی " مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، "علی نصیبی " مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، "عادله کشمیری " مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه جمعی از پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای با حضور در منزل "سید محمود میر کریمی " پیشکسوت عرصه رسانه استان ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به‌پاس سال‌ها خدمات از وی قدردانی کردند.

در این دیدار خاطره‌انگیز "سید محمود میر کریمی " ضمن قدردانی از حضور مسئولان و جمعی از پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای به بیان بخشی از خاطرات و تجربیات خود در طی سال‌ها فعالیت در عرصه مطبوعات پرداخت.

شایان‌ ذکر است در پایان این دیدار با بریدن کیک کوچکی به بزرگی دنیای خبر و شیرینی عرصه خبرنگاری به دستان سید محمود میر کریمی این روز و دیدار ماندگار و فراموش‌نشدنی شد.


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .