عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصحاب رسانه با محور قرار دادن "حق خواهی" و "عدالت مداری" همواره قرآن را سرلوحه خود قرار دهند


اصحاب رسانه با محور قرار دادن "حق خواهی" و "عدالت مداری" همواره قرآن را سرلوحه خود قرار دهند

اصحاب رسانه با محور قرار دادن "حق خواهی" و "عدالت مداری"  همواره قرآن را سرلوحه خود قرار دهند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان گلستان؛ قرآن کریم را به عنوان رسانه ای مکتوب مشتمل بر پیام خداوند دانست و گفت:شایسته است اصحاب رسانه با اتکال به کلام الهی و الگو پذیری از پیامبر خاتم (ص) همواره با محور قرار دادن حق خواهی و عدالت مداری، قرآن را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری قرآن کریم را مهمترین و دقیق ترین الگوی محتوایی و پیامبر خاتم(ص) را اصلی ترین الگوی عملی برای اصحاب رسانه دانست و افزود: دغدغه مندی، انصاف در عمل، ادب در گفتار، واقع بینی در هدف و صاحب دانش و معرفت در قلم از جمله محاسن یک خبرنگار و رسانه مکتبی و ارزشی است.

وی حقیقت گویی را از ویژگی های بارز قرآن کریم و پیامبر خاتم(ص) قلمداد کرد و ادامه داد: هدف قرآن دعوت به حق و حقیقت است و بر پایه آن به تبلیغ، موعظه، ابلاغ، انذار، تبشیر می پردازد و از همه ابزارهای رسانه ای و شیوه های ا بلاغ در مسیر آن هدف طراحی شده بهره مند می شود.

کشمیری در پایان ضمن آرزوی تحقق افق های روشن و نگاه توسعه محور برای اصحاب رسانه گلستان، خاطر نشان کرد: قرآن کریم از هر نوع ضعف در امر هدایتگری و ارسال پیام مبرا و منزه است و این استحکام و اتقان قرآن را الگویی مانا و چراغی همیشه فروزان برای همه به ویژه برای اصحاب فکر و قلم و رسانه می سازد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .