عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برگزار شد


اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برگزار شد

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برگزار شد

 اولین جلسه هم اندیشی کمیته کودک و نوجوان استان به ریاست عبدالرحیم سیفی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان با حضور نمایندگان و اعضای کمیته برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، عبدالرحیم سیفی طی سخنانی ضمن تاکید بر تلاش جهت خاطره انگیز بودن برنامه های دهه فجر امسال برای کودکان، سیاست های کلی را برای اعضای کمیته تشریح کرد.

وی ترویج ارزش های انقلاب اسلامی، معرفی دستاورد های انقلاب، امید بخشی و نشاط آفرینی، تقویت باور های دینی و ارزش های اخلاقی، معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، جلب مشارکت مخاطبان به همراه خانواده های آنان در اجرای برنامه ها و افزایش مسئولیت پذیری کودکان و نوجوانان را از اهداف و سیاست های کلی کمیته کودک بر شمرد.

مدیرکل کانون گلستان توجه به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و حاشیه شهرها را از جمله وظایف کمیته دانسته و بر همکاری بیشتر صدا و سیما در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و معرفی رویدادها و شخصیت های موثر در پیروزی انقلاب از طریق به تصویر کشیدن فعالیت های این دهه تاکید کرد.

در ادامه این نشست نمایندگان ادارات و نهاد های عضو کمیته کودک و نوجوان در قالب گزارشی به بیان برخی از برنامه های پیشنهادی خود از جمله برگزاری جشنواره ها و مسابقه های قرآنی، اعزام مبلغین ویژه کودک و نوجوان و اجرای کارگاه قصه های قرآنی، نواختن زنگ انقلاب در مهد کودک ها با مشارکت سالمندان، گلباران گلزار شهدا، استقرار ایستگاه صلواتی و نقاشی، دیدار با خانواده های شهدا، مسابقه کاردستی با مواد بازیافت، غبارروبی مزار شهدا، هم خوانی کتاب های انقلاب، برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی و عکس های انقلاب سال 57 گرگان، اکران فیلم های انقلابی در سینما بهمن گرگان و برگزاری کارگاه های تخصصی نمایشنامه خوانی پرداختند.

حسینی معاون فرهنگی کانون و جانشین رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان به تشریح برنامه های کانون در دو بخش "یکی با کودک و دیگری برای کودک" پرداخت.

هم چنین منصور آق کارشناس فرهنگی و نماینده ی کانون پرورش فکری استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مراکز فرهنگی هنری در ارتباط با ایام ا... دهه فجر از اجرای 89 برنامه در سطح شهرستان ها توسط مراکز کانون خبر داد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حوزه هنری، نهاد کتابخانه های عمومی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .