عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش تخصصی،یارانه و پرداخت تسهیلات از مهم ترین اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای اصحاب رسانه است


آموزش تخصصی،یارانه و پرداخت تسهیلات از مهم ترین اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای اصحاب رسانه است

آموزش تخصصی،یارانه و پرداخت تسهیلات از مهم ترین اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای اصحاب رسانه است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 97 در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، گفت: آموزش حرفه‌ای و تخصصی خبرنگاران، رفع مشکل بیمه آن ها،اهدای کارت خبرنگاری، یارانه خبرنگاران و پرداخت تسهیلات از مهم‌ترین اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد گلستان برای اصحاب رسانه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن تبریک روز 17 مرداد به خبرنگاران و تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت: قرآن کریم رسانه ای است که پیام رب جمیل را به بشر ابلاغ کرده و این کتاب آسمانی بزرگ ترین،موثرترین و مانا ترین الگوی رسانه هاست.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید از منظر دینی و محتوا و قلم "حق مدار" و "حق محور" بوده، تصریح کرد: هدف قرآن کریم حق است و بر مبنای آن به طراحی، تبلیغ،موعظه، ابلاغ، انداز، تبشیر می پردازد.

کشمیری با اشاره به اینکه بالغ بر 116 رسانه در گلستان فعالیت دارد، بیان کرد: از این تعداد 74 نشریه مکتوب، 35 پایگاه خبری و تحلیلی و هفت نشریه الکترونیکی در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار با خلق بهترین واژه‌ها از حق مردم دفاع می کند، افزود: خبرنگار هنگام بحران کنار مردم است و دغدغه‌ها و سخنان مردم را به مسوولان و سخنان مسوولان را به مردم منتقل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان وظیفه اصلی خبرنگاران را فرهنگ‌سازی، شفاف‌سازی و ایجاد تحرک در جامعه و کمک به افزایش تعاملات بین‌دستگاهی دانست و اضافه کرد: مجموعه مدیران دستگاهی با بهره‌گیری از ابزار رسانه در سرعت اطلاع‌رسانی اخبار تلاش می کنند.

وی از اهالی رسانه خواست تا با "واقع‌گرایی" و "انصاف" در مسیر توسعه پایدار حرکت کنند تا کشور و استان گلستان در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .