عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار در شهرستان رامیان


تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار در شهرستان رامیان

تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار در شهرستان رامیان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان از برپایی مراسم تجلیل اصحاب رسانه آن شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد و گفت: هدف از این مراسم بیان نقطه نظرات آن ها و ایجاد تعامل و صمیمیت بیشتر با خبرنگاران و تقدیر از زحمات آن ها بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ابراهیم راهداری ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال خبرنگاران در پوشش خبری رویدادها و فعالیت ها افزود : رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.

وی ادامه داد: مدیران رسانه و خبرنگاران شهرستان رامیان از حاضران همیشگی در برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند و همکاری و تعامل آنان با این نهاد فرهنگی مثال زدنی و قابل تقدیر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان،خاطر نشان کرد: تلاش در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی برای ملت ایران رسالت مهم خبرنگاران است.

راهداری در پایان از خبرنگاران به عنوان تلاشگران عرصه آگاهی رسانی به جامعه یاد کرد و گفت: هدف از این نشست گفتنی است در این نشست از خبرنگاران شهرستان با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .