عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد


دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد

دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مسابقات قرآنی صنعت آب و برق استان گلستان به میزبانی شرکت آب وفاضلاب روستایی استان گلستان و با حضور 108 نفر از کارکنان،همسران کارکنان و فرزندان دانشجو در شش رشته قرائت ترتیل و تحقیق ، حفظ ،مفاهیم، زبان اموزی و تحقیق موضوعی در سالن همایش بهورزی گرگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان گلستان، هدف اصلی از برگزاری مسابقات قرآنی را انس هرچه بیشتر با کلام الله مجید عنوان و تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی به قرآن و اهل بیت(ع) باشیم و بتوانیم با بهره گیری از آموزه های قرآنی در راه اعتلای کشور گام برداریم.

وی در ادامه این مراسم گفت زندگی انسان براساس نظم است و این نظم را می توان در آیات قرآن به وضوح دید .

مهندس هرمزی با اشاره به اینکه نظمی که در کلمات ، آیه ها و سوره های مختلف وجود دارد بی نظیر است خاطرنشان کرد تمام مسائل از لحاظ مسائل زندگی ،اخلاقی و علمی همه در قرآن آمده است.

وی گفت: امیدواریم برگزاری اینگونه مسابقات زمینه ای باشد برای اینکه بتوانیم قرآن را سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین بیرقدار،مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان دانشجو گفت: مسابقه ای ارزشمندتر از مسابقات قرآنی وجود ندارد و برگزاری چنین مسابقاتی بیانگر این است که صنعت آب و برق علاوه بر خدمت رسانی به مردم در حوزه معنوی نیز حضور فعال دارد.

ایشان افزودند : انسان تشنه هدایت باید هنگام قرائت قرآن، در معنای آن دقت و به پندها و هشدارهای آن توجه کند تا با تأسی از آنها بتواند بر مشکلات خود فائق آید.

مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان تصریح کرد : دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان دانشجو در مرحله استانی برگزار شد که در هر رشته از 3 نفر از برگزیده تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بیرقدار خاطر نشان کرد که نفرات اول برگزیده هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند

وی در پایان از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان به جهت میزبانی باشکوه این دوره از مسابقات قدردانی کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .