عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » متقاضيان براي تكميل سهم آورده واحدهاي مسكن مهر در اسرع وقت اقدام كنند

با هدف جلوگيري از تأخير در تحويل واحدها:

متقاضيان براي تكميل سهم آورده واحدهاي مسكن مهر در اسرع وقت اقدام كنند

متقاضيان براي تكميل سهم آورده واحدهاي مسكن مهر در اسرع وقت اقدام كنند

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان از متقاضيان دريافت واحدهاي مسكن مهر استان خواست كه براي جلوگيري از تأخير بيشتر در تحويل واحدها در اسرع وقت براي تكميل سهم آورده خود اقدام كنند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "محمود تيموري" در گفت و گويي خبري اظهاركرد: متقاضيان با مراجعه به ادارات راه و شهرسازي شهرستان ها مي توانند براي تكميل سهم آورده خود اقدام كنند.

به گفته وي، متقاضيان در نظر داشته باشند كه مبلغي نيز بابت مابه التفاوت هزينه انشعابات، بيمه و ماليات نيز، به پرو‍ژه ها تحميل شده است.

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: دوره تضمين پروژه از زمان تحويل واحد تا يكسال است و در صورتي كه عيب و ايرادها ناشي از كار پيمانكار باشد، پس از بررسي ايرادهاي اعلام شده متقاضيان از سوي نمايندگان اداره كل و پيمانكار، پيمانكار موظف به رفع آن ايرادات با هزينه خودش است و هزينه اي از متقاضيان دريافت نمي شود.

وي با بيان اينكه اداره كل راه و شهرسازي، ناظر بر پروژه هاست، گفت: بعد از پايان دوره تضمين پروژه، رفع عيب و نقص هاي وارد شده بر عهده متقاضيان است و بايد با هزينه هاي خود آنها رفع شود.

تيموري درباره اين موضوع كه بعضي از متقاضيان قبل از تحويل واحد، در حال پرداخت قسط هستند، گفت: اين افراد فقط شش نفر هستند و به اين دليل كه دوران مشاركت آنها رو به اتمام بود و براي اينكه متقبل جريمه بانكي نشوند، با رضايت خود آنها فروش اقساطي صورت گرفت.

به گفته وي، مشكل اين شش نفر فقط گاز بود كه اين مساله نيز، رفع شده و حداكثر ظرف چند روز آينده تحويل عزيزان خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .