عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آشنایی قضات با قوانین استاندارد، سبب تسهیل امور قضایی در این حوزه می شود

در دیدار مدیرکل استاندارد گلستان با رئیس بخش حوزه قضایی نوکنده تصریح شد:

آشنایی قضات با قوانین استاندارد، سبب تسهیل امور قضایی در این حوزه می شود

آشنایی قضات با قوانین استاندارد، سبب تسهیل امور قضایی در این حوزه می شود

 
محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به همراه حسینعلی عباسی سرپرست اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل با کاظم طالبی رئیس بخش حوزه قضایی نوکنده دیدار و گفتگو کرد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان ضمن تشکر از مجموعه همکاران قضایی در نوکنده،به بیان قانون تقویت و توسعه نظام سازمان ملی استاندارد پرداخت و از روند عملکرد استاندارد و وظایف محوله در خصوص کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری توضیحاتی را ارائه کرد.
فرمانی در این دیدار با اشاره به قانون جدید استاندارد گفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مشکلات بسیاری از صنعتگران و تولیدکنندگان را حل خواهد کرد.
فرمانی افزود: با تصویب این قانون بسیاری از وظایف و خدمات دستگاه ها در حوزه های مرتبط با استاندارد تعیین تکلیف شده و مطابق با قوانین جاری کشور کارشناسان استاندارد نیز به عنوان ضابط اقدام می کنند.
مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: این قانون ضمن افزایش کارایی استاندارد و رفع مشکلات موجود در این حوزه، حامی تولید ملی است.
کاظم طالبی رئیس بخش حوزه قضایی نوکنده نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان  استاندارد استان گفت: لازم است قضات بر  قوانین استاندارد اشرافیت داشته باشند زیرا آشنایی با قوانین استاندارد سبب تسهیل امور قضایی در این حوزه می شود.
رئیس بخش حوزه قضایی نوکنده با اشاره به نقش استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت شهروندان جامعه، اظهار کرد: استاندارد یک فرهنگ بوده و وظیفه همه ماست تا برای نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.
وی گفت: نقص بعضی از قوانین و ضعف در اجرا  موجب شده با مشکلاتی مواجهه باشیم که نیازمند تجدید نظردر قوانین و نحوه اجرا است.
 طالبی در پایان اظهارامیدواری کرد با همکاریهای مشترک دادگستری و استاندارد، بتوانیم بیش از پیش در حفظ سلامت و ایمنی  شهروندی گام برداریم.
 

آشنایی قضات با قوانین استاندارد، سبب تسهیل امور قضایی در این حوزه می شود

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .