عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با خانواده شهیده منا " مرجان ناز قلیچی "


دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با خانواده شهیده منا " مرجان ناز قلیچی "

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با خانواده شهیده منا " مرجان ناز قلیچی "

به مناسبت موسم حج ابراهیمی و عید سعید قربان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همراه با معاون هنری، مسئول روابط عمومی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن به دیدار خانواده شهیده منا " مرجان ناز قلیچی " در عصر روز شنبه سوم شهریورماه در شهرستان بندر ترکمن رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام و خاطره شهدای منا امری ضروری است.

وی ادامه داد: شایسته است با بهره‌مندی از زبان هنر یاد و نام این عزیزان را در دل‌ها و ذهن‌ها و فرهنگ این مرز و بوم زنده نگه‌داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان با آرزوی علو درجات برای زنده‌یاد شهیده " مرجان ناز قلیچی " و طول عمر برای خانواده مرحومه، ابراز داشت: مرحومه ناز قلیچی نمونه‌ای موفق از بانوی ایرانی است که همواره در مسیر خدمت به جامعه و تعالی آن از هیچ کوششی دریغ نکرد.

شایان‌ذکر است شهیده " مرجان ناز قلیچی " به عنوان فرماندار شهرستان بندر ترکمن، نخستین فرماندار زن ترکمن و اهل سنت در استان گلستان و نخستین فرماندار زن درشمال ایران بود که در فاجعه منا در سال 94 به فیض شهادت نائل شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .