عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی با نمایندگان آژانس همکاری های بین المللی ژاپن


نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی با نمایندگان آژانس همکاری های بین المللی ژاپن

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با دبیر دوم سفارت ژاپن (ساکاماتو) و رییس نمایندگی جایکا در ایران به منظور بررسی نتایج طرح مدیریت مشارکتی آب در منطقه تازه آباد شهرستان آق قلا دیدار کرد.

دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در دیدار با ساکاماتو دبیر دوم سفارت ژاپن در تهران و تاکه اوچی رییس نمایندگی جایکا در ایران ضمن تشکر از همکاری ژاپن در این طرح بسیار مفید از نحوه مشارکت و فعالیت دولت ژاپن در این پروژه موفق و اثر گذار قدردانی کرد.

در دیدار ساکاماتو با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان وی خطاب به دکتر مهاجر گفت: هدایت و حمایت جنابعالی در اجرای طرح مشارکتی آب شرکت تعاونی پیوند بسیار ارزشمند و چاره ساز بوده است و ارزیابی و نقش دستگاه های ذیربط (سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان) در موفقیت این پروژه را بی همتا و بسیار موثر دانست.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان در بخشی از سخنان خود گفت: اجرای این پروژه برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و  برای اینکه این پروژه جایگاه و تاثیر خودش را در استان و کشور داشته باشد همه تلاش خودمان را به کار گرفتیم.

وی افزود: در سال گذشته 52 درصد کاهش بارندگی را شاهد بودیم ولی با اجرای این پروژه و مشارکت تیم ژاپنی، همکاران سازمان و کشاورزان منطقه و علی رغم خشکسالی توانستیم تولید 75 درصدی گندم در داشته باشیم و مقام سوم را در تولید این محصول حفظ نماییم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : قاسمی
  • بازدید : 1379
  • کد خبر : 4970