عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شركت گاز و جمعيت هلال احمراستان گلستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


شركت گاز و جمعيت هلال احمراستان گلستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

 به گزارش روابط عمومي در نشست مشتركي كه بين مدیرعامل وکارشناسان شركت گازاستان گلستان ومدیرعامل جمعيت هلال احمراستان ومدیرکل بحران استان گلستان برگزارشد تفاهم نامه همکاری درخصوص تقويت وگسترش همكاري في مابين وتاسيس و راه اندازي يك پايگاه داوطلبي جمعيت هلال احمربه عنوان پايلوت در شرکت گاز به امضای طرفین رسید.

 مديرعامل گاز گلستان درمصاحبه با پایگاه خبری شرکت درهمين راستا گفت: در اين نشست كه با هدف ارتقاء وگسترش سطح همكاري بين شركت گازاستان گلستان وجمعيت هلال احمراستان تشكيل شد تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا شده وگسترش همکاری هرچه بیشترمورد تاکید قرارگرفت .

 وی افزود:در اين تفاهم نامه موارد مختلفي منجمله گسترش سطح فرهنگ عمومي ايمني در جامعه،مانورهاي آموزشي ادواري مشترك،ارتقاي سطح دانش تعداد افرادي كه آموزشهاي امدادي و كمكهاي اوليه و پوشش آن براي كليه پرسنل و خانواده هاي آنان وهمچنین تبادل اطلاعات و امکانات لحاظ شده که به اجرا در خواهد آمد.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی در ادامه گفت:دراین تفاهم نامه در زمينه افزايش سطح همكاريهاي مشترك بویژه در زمينه مديريت بحران ، آمادگی مقابله با حوادث ناشي از گاز را داشته و همچنين با انجام مانورها مرتبط و موارد ديگر نیز مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم از توان و تجربيات علمي وعملي يكديگر بهره گيري نمایئم تا به کیفیت مطلوب برسیم.

 وي تصریح کرد:تاسيس و راه اندازي يك پايگاه داوطلبي جمعيت هلال احمر نیز در شركت گاز از جمله موارد مهمی بود که برای اولین بار در سطح استان اجرا می شود که در صورت موفقیت مي توان بعنوان الگوي مناسبي براي ساير دستگاهها مورد استفاده قرار گیرد.

 مديرعامل گاز گلستان در خاتمه با تشریح وضعیت توسعه گازرسانی در سطح کشورواستان خواستار توجه مسئولین به مصرف بهینه گاز برای پیشگیری از افت فشار شد واظهار داشت: امیدواریم با اجرای مطلوب مفاد این تفاهم نامه با مشارکت جمعیت هلال احمر بتوانیم خدمات شایسته و در خور تحسینی را به مردم شریف استان ارائه داده و به اهداف مورد نظر دست یابیم .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .