عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کتاب خانه سیار شهری گرگان


بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کتاب خانه سیار شهری گرگان

 بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کتاب خانه سیار شهری گرگان

 عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان به هم راه حسینی معاون فرهنگی استان از کتاب خانه سیار شهری و نحوه خدمات رسانی به دانش آموزان دبستان شهدای لشکر 30 واقع در شهرک حافظ گرگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گلستان، مدیرکل کانون ضمن دیدار با سندگل مدیر و برخی از کارکنان این آموزشگاه، هدف از اعزام کتاب خانه ی سیار شهری کانون را به این مدرسه، شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزان در کنار ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دانست.

وی با توجه به وجود قریب به 900 دانش آموز دختر و پسر در دو نوبت صبح و عصر در این آموزشگاه بر ارائه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و نیز برگزاری بازی های بومی و محلی تاکید کرده و از مدیر و دیگر عوامل مدرسه خواست تا ضمن جلب مشارکت خانواده ها زمینه را برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اثربخش فراهم نماید.

مدیرکل کانون اظهار امیدواری کرد تا حضور کتاب خانه سیار در این مدرسه بتواند در کنار فعالیت امانت دهی کتاب، ساعاتی جذاب هم راه با شکوفایی خلاقیت برای دانش آموزان رقم بزند.

حسینی معاون فرهنگی کانون استان نیز با اشاره به تدوین برنامه های جذاب و قابل اجرا در دهه مبارک فجر از اجرای برنامه های ویژه در برخی از مدارس از جمله دبستان شهدای لشکر 30 خبر داد.

گفتنی است، عضویت گروهی دانش آموزان در مراکز فرهنگی هنری، برپایی جشن انقلاب با حضور والدین و با مشارکت کانون پرورش فکری و راه اندازی کتاب خانه کلاسی برای دانش آموزان این مدرسه از جمله مباحث مطرح شده در این بازدید چند ساعته بود.

در پایان این دیدار مهدی بیاریان مربی سیار شهری گرگان گزارشی از فعالیت های اجرایی چند روزه ی خود برای دانش آموز این مدرسه ارائه داد و یکی از اعضای فعال کتاب خانه سیار، خلاصه ای از داستانی را که خود نوشته بود برای حاضران بازگو کرد.

 

بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کتاب خانه سیار شهری گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .