عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » "حسنی مهربون" مهمان دل های پاک کودکان دبستانی شد


"حسنی مهربون" مهمان دل های پاک کودکان دبستانی شد

"حسنی مهربون" مهمان دل های پاک کودکان دبستانی شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گلستان، نمایش عروسکی "حسنی مهربون" به کارگردانی سید رهبان مسلمی عقیلی سرپرست کارشناسی امور هنری استان برای گروه سنی کودک با محتوای دوستی، ایثار، کمک به هم نوع و تقویت روابط عاطفی بین اعضای خانواده طی دو روز و در 9 سانس به اجرا در آمد.

موضوع این نمایش اشاره به پسری به نام حسنی دارد که از روستای خود برای درمان مادر بزرگش راهی شهر می شود و در مسیر راه با حوادث جذابی رو به رو می شود ...

هدف از اجرای این نمایش؛ تقویت تخیل کودکان در جان بخشی به اشیای بی جان، احترام و تکریم والدین، ایثار و کمک به هم نوع، ایجاد حس نوع دوستی، اشاره به فرهنگ ساده ریستی و زندگی بی آلایش روستاییان و هم چنین توجه ویژه به فرهنگ حفظ محیط زیست و حیوانات جنگل می باشد.

گفتنی است، با توجه به نقش و تاثیر نمایش در فرهنگ سازی و نهادینه سازی بسیاری از مضامین دینی، اخلاقی و تربیتی ، توسعه و تقویت فعالیت های نمایشی یکی از مهم ترین سیاست های کانون گلستان بوده که با انتصاب کارشناس تخصصی نمایش، تلاش شده تا با بهره گیری از توان مربیان عزیز و دیگر هنرمندان استان، نمایش عروسکی و تئاتر در تمامی سالن های نمایش مراکز فرهنگی هنری کانون در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

در همین راستا علاوه بر تعمیر و تجهیز سالن های نمایش استان، مجتمع فرهنگی هنری گرگان با دارا بودن ظرفیت هایی هم مانند سالن آمفی تئاتر 300 نفره و با بهره مندی کامل از تجهیزات حرفه ای نور و صدا آماده برگزاری مراسم های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .