عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 88هزار و650نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان

در پنج ماه 1397 انجام شد:

برگزاری 88هزار و650نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان

برگزاری 88هزار و650نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان،سید علیرضا حسینی طلب ،مدیرکل این استان از برگزاری 88هزار و650نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان درپنج ماهه سال 1397خبر داد.

براساس این گزارش حسینی طلب با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در ندامتگاه ها گفت: با توجه به نقش مهارت در کاهش گرایش به اعتیاد، بزهکاری و خلاف، سازمان های اجتماعی بدنبال آنند که با مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در افراد، ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنان، از روی آوری مجدد به بزه جلوگیری کنند.

حسینی طلب در بخشی دیگر بیان داشت: ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي به زندانيان از سال 1371 آغاز و تاکنون اين آموزش ها با همکاري متقابل ادارات کل آموزش فني و حرفه اي ،و زندان ها و اقدامات تأميني و تربيتيادامه داشته و با رشد ساليانه فعالیت ها و اقدامات آموزشي همراه بوده است .

وی در ادامه تصریح کرد: آموزش در زندان ها به جهت نقش سازنده اي که در روحيه و خودباوري و تأمين معاش آينده مددجويان ايفا میکند مورد توجه مددکاران ومسئولین امرواقع شده است.براین اساس در پنج ماهه سال جاری بالغ بر 88هزار و650نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان برگزارشد.

حسینی طلب در پایان اظهار کرد: 55دوره در 46حرفه جهت بالغ بر 1139نفر ازمددجویان زندانهای گرگان وگنبد درپنج ماهه سال 97برگزار گردیدکه متوسط ساعت آموزش در ندامتگاهها 77ساعت است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .