عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسايي 272 واحد متخلف در سطح استان گلستان

عملكرد بازرسين سازمان سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان در مرداد ماه سال جاري:

شناسايي 272 واحد متخلف در سطح استان گلستان

شناسايي 272 واحد متخلف در سطح استان گلستان

 

 

 معاون بازرسي و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در مرداد ماه سال جاری افزود: ،تعداد 4442 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي، توليدي و خدماتی درسطح استان بعمل آمد كه تعداد 272 واحد متخلف شناسايي و پرونده تخلف آنها به ارزش 367 میلیارد و 259 ميليون و 688 هزار و 800 ريال تشكيل و جهت صدور راي نهايي به اداره کل تعزيرات حكومتي استان ارسال گرديد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، علي اصغر اصغري با اشاره به اهميت عملکرد و حضور بازرسين در بازار و مطلوب دانستن روند بازرسي ها در شرایط حساس کنونی، عملكرد آنها را در برقراري ثبات و امنيت در بازار و ايجاد فضاي رواني آرام در جامعه بسيار موثر و مفيد دانست.

 

این مقام مسئول تاًکید کرد با توجه به حساسیت شرایط کنونی و التهابات ایجاد شده در بازار طرح تشدید بازرسی با توان مضاعف بازرسین در حال انجام بوده و با متخلفان اقتصادی برابر قانون برخورد خواهد شد.

اصغري همچنین افزود، شهرستانهای گرگان ،گنبد و علی آباد هر کدام با تعداد 681 و 463 و 425 مورد بازرسی بيشترين آمار انجام بازرسیها در سطح استان را به خود اختصاص داده و بیشترین آمار تشکیل پرونده تخلفات با 59 مورد کشف تخلفات مربوط به شهرستان مینودشت میباشد،همچنین بیشترین نوع تخلفات صورت گرفته بترتیب مربوط به تقلب در کسب، گرانفروشی، عدم درج اتیکت قیمت و عدم اجرای تعهدات میباشد.

معاون بازرسی سازمان در ادامه خواستار برنامه ریزی دقیق تر در امر آموزش و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم از سوی سازمانهای متولی امر و اتاق های اصناف شهرستانها برای واحدهای صنفی و تولیدی مورد نظرگردید.

وی همچنین از شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده ي هر گونه تخلفات احتمالي از واحدهاي اقتصادي، مورد را سريعاً از طريق تلفن گوياي 124 گزارش كرده و همچنين نظرات ،پيشنهادات و انتقادات خود را از طريق ستاد خبري كليه ادارات سازمان صنعت،معدن و تجارت در سطح استان ارائه نموده تا هرچه بيشتر موجبات ارتقائ سطح كيفي در ارائه خدمت به مردم شريف استان فراهم گردد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 471
  • کد خبر : 49997