عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لغو و تعلیق مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی


لغو و تعلیق مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی

 بنا به رای اعضاء در چهارمین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان در سال 97 ، مجوز بند (ب) یک شرکت خدمات مسافرتی برای مدت 3 ماه به حالت تعلیق در آمد و مجوز بند (ب)، 3 شرکت خدمات مسافرتی نیز لغو گردید. 

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، احمد تجری سرپرست معاونت گردشگری این دستگاه  گفت: بنا به رای اعضاء در چهارمین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان در سال 97 ، مجوز بند (ب) یک شرکت خدمات مسافرتی برای مدت 3 ماه به حالت تعلیق در آمد و مجوز بند (ب)،  3 شرکت خدمات مسافرتی نیز لغو گردید.
 وی تشریح کرد: بنا بر رای اعضاء کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان در تاریخ 5/6/97 تعلیق مجوز بند (ب) شرکت خدمات مسافرتی "هیرکان باستان گلستان" به مدیرعاملی آنه محمد حاجی لی دوجی در شهر مراوه تپه از تاریخ ابلاغ رأی کمیسیون (10/6/97) به مدت 3 ماه تمدید گردید و مجوز بند (ب) شرکت های خدمات مسافرتی قائم پرواز گلستان به مدیرعاملی داوود قائمی واقع در شهر گرگان  و میقات بهشت به مدیرعاملی محمدرضا بای واقع در شهر آزادشهر و محبان ولایت به مدیرعاملی محمد عیدی واقع در شهر کلاله  لغو گردید.
 تجری تصریح کرد: در ماده 19 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات وزیران در تاریخ 27/3/1380 دفاتر تعلیق شده موظف اند در زمان تعلیق  از قبولی تعهدهای جدید خودداری نماید و طبق دستورالعمل های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نماید و در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود. و شرکت های خدمات مسافرتی که مجوز بند (ب) آنها لغو گردیده، دیگر مجاز به ادامه فعالیت در حوزه گردشگری و بند (ب) نمی باشند.
 سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی ای نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان دارند خواست  تا آن را از طریق شماره 32224581-017 یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .