عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست خبری 29مین جشنواره تئاتر گلستان و 31مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شد


نشست خبری 29مین جشنواره تئاتر گلستان و 31مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شد

نشست خبری 29مین جشنواره تئاتر گلستان و 31مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شد

نشست خبری 29مین جشنواره تئاتر گلستان و 31مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رییس انجمن هنرهای نمایشی استان و اصحاب رسانه گلستان در عصر روز دوشنبه 12 شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان و عموم مردم شریف و هنر دوست گلستانی به حضور در این رخدادهای فرهنگی و هنری، گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان با حضور 6 نمایش از تاریخ 13 تا 15 شهریور ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی و سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان از تاریخ 10 تا 14 شهریور ماه با اکران 10 فیلم به میزبانی پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات نقد و بررسی نمایش های جاضر در جشنواره به برپایی نخستین نمایشگاه عکس گروهی تئاتر در حاشیه برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور آثاری از 22 هنرمند عکاس برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به نیم بها اعلام شدن هزینه خرید بلیط های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، افزود: این تعداد اثر در دو سانس 15 و 17 در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران می شوند.

وی در خاتمه اعلام داشت: از آن دسته از اصحاب رسانه که در پوشش اخبار این رخدادها؛ حضور و فعالیتی مستمر و موثر داشته باشند قدردانی به عمل خواهد آمد.


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .