عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میانگین سرانه دریافتی ایتام گلستان 60 هزار تومان است


میانگین سرانه دریافتی ایتام گلستان 60 هزار تومان است

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: میانگین دریافتی سرانه ایتام گلستان در 9ماهه سال جاری بیش 60 هزار تومان است.

 به گزارش اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، ابراهیم باغبانی اظهار داشت: در دین اسلام به اکرام یتیمان و دستگیری از آنان توجه ویژه ای شده و این خصلت نیکوی انسانی آثار و پیامدهای ارزشمندی دارد، چنان که ترک آن به عنوان یک واجب الهی، پی آمدهای زیان باری برای جوامع خواهد داشت.

 وی با اشاره به اینکه در قرآن هرجا که از نماز به عنوان نماد عبادت ها سخن گفته شده، از انفاق نیز به عنوان نماد وظایف اجتماعی یاد شده ، بیان داشت: در راستای رفع محرومیت و یتیم نوازی طرح اکرام ایتام در این استان سال هاست که اجرایی می شود و مورد توجه حامیان و خیرین قرار دارد.

 باغبانی گفت: در سال جاری با توجه به همراهی خوب حامیان درآمد این طرح در 9 ماهه سال جاری 21 درصد افزایش داشته است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، یادآور شد: همچنین در این مدت میانگین دریافتی ایتام 60 هزار تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 19 درصدی برخوردار است.

 وی متذکر شد: میانگین سرانه پرداختی حامیان نیز در این مدت 19 هزار تومان است که نسبت به مشابه سال گذشته بیش از 27 درصد افزایش دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1092
  • کد خبر : 5012