عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزشی IOT و تجربه کنتورهای هوشمند

مدیرکل ICT استان گلستان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی IOT و تجربه کنتورهای هوشمند

برگزاری کارگاه آموزشی IOT و تجربه کنتورهای هوشمند

احمدی مدیرکل ICT استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی IOT و تجربه کنتورهای هوشمند در تاریخ نوزدهم شهریور سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی IOT و تجربه کنتورهای هوشمند در تاریخ نوزدهم شهریور سال جاری خبر داد و گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارد کارگاه آموزشی یک روزه­ ای در ارتباط با کاربردهای فناوری نوین (IOT و تجربه کنتورهای هوشمند)" در تاریخ 19 شهریور 97 در سالن شهید قندی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان برگزار نماید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به لزوم اجرای شهر هوشمند گفت: نخستین رکن شهر هوشمند زیرساخت ارتباطی است که باید تغییرات را اندازه‌ گیری، داده‌ها را جمع‌آوری و سپس مدیریت شود که به ‌واسطه زیرساخت ارتباط تلفن همراه موجود در کشور فعالیت‌های اولیه برای خانه‌های هوشمند به‌صورت آزمایشی در حال انجام و اولویت بندی است.
وی در انتها اضافه کرد: کنتور هوشمند آب و برق پیش‌تر هم در کشور وجود داشت ولی تاکنون استقبال خوبی از فناوری‌های هوشمند نمی شده است ولی خوشخبختانه امروز مورد استقبال همه قرار گرفته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .