عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاسیس اولین دفتر خدمات مسافرتی جاده ای در استان گلستان


تاسیس اولین دفتر خدمات مسافرتی جاده ای در استان گلستان

تاسیس اولین دفتر خدمات مسافرتی جاده ای در استان گلستان

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از تاسیس نخستین دفتر خدمات مسافرتی جاده ای استان در شهرستان بندرگز به نام "دشت سیر" و با هدف توسعه خدمات حمل و نقل مسافری خبر داد.

"قربانعلی روحی" روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: این دفتر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اواخر مردادماه سال جاری به بهره برداری رسیده و خدماتی از قبیل رزرو و فروش بلیط اتوبوس را طی انعقاد قرارداد همکاری با شرکت های اتوبوسرانی و سواری رانی به حدود 10 مقصد در کشور و سواره و پیاده کردن مسافر در محل دفتر را به شهروندان بندرگزی ارائه می دهد.

به گفته وی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مجوز تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی جاده ای را از سال 94 با هدف توسعه خدمات حمل و نقل مسافری به متقاضیان اعطا می کند.

روحی ادامه داد: در استان گلستان تاکنون 5 نفر متقاضی دریافت مجوز دفتر خدماتی مسافرتی جاده ای بوده که اولین دفتر، فعالیت خود را طی سال جاری در شهرستان بندرگز آغاز کرده و شهروندان بندرگزی می توانند از خدمات منسجم جاده ای در بخش اتوبوسرانی و سواری رانی بهره مند شوند.

وی گفت: این دفتر قصد دارد که خدمات مسافرتی خود از قبیل افزایش شرکت های حمل و نقل مسافری طرف قرارداد و مقاصد سفری را گسترش دهد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .