عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل زندانهای استان گلستان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب نمود


اداره کل زندانهای استان گلستان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب نمود

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان، علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان در خصوص کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: داشتن برنامه ریزی مناسب، نظارت و سرکشی مستمر، همدلی و همکاری مجموعه مدیران و کارکنان موجب این افتخار نیز گردید.

رضوانی افزود: با برگزاری جلسات منظم و پیگیری کارشناسان مربوطه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رفع نواقص و ارایه رهنمود لازم به حول و قوه الهی توفیق حاصل، علاوه بر دستگاه اجرایی برتر، در ارزیابی عملکرد بالاترین میزان رشد امتیاز را در بعد شاخص های اختصاصی در بین دستگاه های اجرایی استان کسب نماییم.

این مقام  قضایی استان در حاشیه این جشنواره افزود: مدیریت صحیح کلید موفقیت سازمان می باشد با نظارت دقیق و قانونمندی در انجام امور می توان اعتماد عمومی را جلب نمود.

وی افزود: رشد و بالندگی هر مجموعه با همدلی و همراهی به دست می آید جا دارد از کلیه مدیران، کارکنان، کارشناسان که در این موفقیت نقش ایفا نموده اند صمیمانه تشکر نمایم. در پایان نوزدهمین جشنواره شهید رجایی لوح تقدیر از سوی دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان به دکتر علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان اهدا گردید.

 


 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 628
  • کد خبر : 50277