عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با مرجع عالیقدر حضرت آیت ا... العظمی علوی گرگانی


دیدار مدیر کل زندانهای استان گلستان با مرجع عالیقدر حضرت آیت ا... العظمی علوی گرگانی

حضرت آیت ا... العظمی علوی گرگانی: حبس تبعات خیلی بدی برای خانواده ها دارد و آزادی زندانی به نفع جامعه و اسلام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان، در اولین روز ماه محرم الحرام ، علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان با مرجع عالیقدر حضرت آیت ا... العظمی علوی گرگانی دیدار کردند.

در این جلسه مدیر کل زندانهای استان گفت: تعداد 20 نفر روحانی به صورت ثابت در زندانها مشغول فعالیت های فرهنگی، مذهبی، اقامه نماز جماعت می باشند و همچنین تعداد 16 نفر مبلغ و مبلغه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و سازمان تبلیغات اسلامی جذب و مشغول به تبلیغ در زمینه فلسفه قیام حسینی شدند.

وی در ادامه در خصوص آزادسازی زندانیان غیر عمد در سال جاری و گذشته و محکومین غیر عمد در حال تحمل کیفر نیز توضیحاتی ارایه نمودند.

در ادامه مرجع عالیقدر حضرت آیت ا... العظمی علوی گرگانی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید الشهداء (ع) افزودند: دعا می کنیم مسئولین دلسوز برای خدمت به مردم موفق باشند و محبوس کردن بعضی از جرایم باعث آسیب به خانواده و از هم گسیختن زندگی آنها می شود. باید دقت شود.

بعضی از افراد نباید وارد زندان شوند. حبس تبعات خیلی بدی برای خانواده ها دارد و آزادی زندانی به نفع جامعه و اسلام است. در پایان این مرجع عالیقدر برای موفقیت مدیر کل و کلیه کارکنان در خدمت رسانی بهتر به این قشر آسیب دیده دعا نمودند. در این دیدار معاون اداری و مالی ، رئیس اداره فرهنگی اداره کل، مدیر زندان گرگان و مسئولین فرهنگی زندان ها و جمعی از روحانیون شاغل در زندانها مدیر کل را همراهی می کردند.  

 

 

 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 520
  • کد خبر : 50425