عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قیمت مصوب شکر آزاد فله و بسته بندی در بازار اعلام گردید


قیمت مصوب شکر آزاد فله و بسته بندی در بازار اعلام گردید

قیمت مصوب شکر آزاد فله و بسته بندی در بازار اعلام گردید

قیمت حداکثری فروش هر کیلوگرم شکر آزاد فله و بسته بندی برای مصرف کنندگان در بازار اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان،علی اصغر اصغری معاون بازرسي و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در خصوص نرخ مصوب شکر آزاد فله و بسته بندی در بازار گفت، با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و اهميت تصويب قيمت شكر به عنوان كالاي اساسي بر حسب لزوم حمایت از حقوق مصرف کنندگان قيمت نهایی آن مطابق فرآيند تصویب و ابلاغ گرديد.

این مقام مسئول حداکثر قیمت فروش هر کیلوگرم شکرسفید درب کارخانه را برای مصرف کنندگان 30،000 ریال و حداکثر قیمت فروش هر کیلوگرم شکر فله برای مصرف کننده را 34،000 ریال اعلام نمود.

اصغري همچنین حداكثر قيمت فروش شکر بسته بندی 900 گرمی درب مغازه را 40000ریال و حداکثر قیمت فروش هر کیلو گرم شکر بسته بندی درب مغازه را 44000 ریال اعلام نمود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان در ادامه گفت، با توجه به شرایط حساس کنونی جامعه و همچنین اهمیت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کلیه واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی شکر ملزم به رعایت قیمت مصوب به همراه درج قیمت بوده و با هرگونه اعمال مغایر اعم از گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و... مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علی اصغر اصغری در خاتمه افزود،تمامي قيمتهاي مصوب شكر حداكثري بوده و عرضه ي شكر با قيمت پايين تر به مصرف كنندگان امري شايسته و مورد تقدير است.

اصغری از تمامي شهروندان گرامي خواست ضمن دقت در هنگام خريد در صورت مشاهده ي هرگونه تخلف احتمالي موارد را سريعاً به سامانه ي گوياي 124 ستاد خبري گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 559
  • کد خبر : 50457