عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاسیسات استاندارد سازی شده سلیندر پرکنی گاز مایع عشایر گلستان در مراوه تپه به بهره برداری رسید

با حضور مدیرکل استاندارد گلستان؛

تاسیسات استاندارد سازی شده سلیندر پرکنی گاز مایع عشایر گلستان در مراوه تپه به بهره برداری رسید

تاسیسات استاندارد سازی شده سلیندر پرکنی گاز مایع عشایر گلستان در مراوه تپه به بهره برداری رسید

محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به همراه داود مزیدی معاون ارزیابی انطباق اداره کل و خسروی کارشناس نظارت بر اجرای استاندارد اداره استاندارد گنبد کاووس ضمن دیدار با رضا علیپور مدیرکل امور عشایری گلستان و اسماعیل انصاری رئیس امور عشایری شهرستان مرواه تپه،از تاسیسات استاندارد سازی شده سلیندر پرکنی گاز مایع شرکت تعاونی عشایری وحدت مراوه تپه بازدید کرد و جایگاه با حضور مدیران به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان،محمود فرمانی در حاشیه  بهره برداری از تاسیسات سلیندر پرکنی  گاز مایع شرکت تعاونی عشایری وحدت مرواه تپه گفت: تاسیسات سیلندر پرکنی گاز به منظور ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع نصب می‌شود و در این زمینه شرکت‌های سیلندر پرکنی موظف به رعایت استاندارد ملی ایران به شماره ۸۴۱ تحت عنوان مقررات مربوط به حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع گاز مایع هستند.
مدیر کل استاندارد گلستان ادامه داد: تاسیسات گاز مایع مجموعه ای است که شامل مخازن ذخیره سازی، لوله کشی ها، وسایل بارگیری و تخلیه مخازن حمل و ذخیره سازی وسایل پرکردن سیلندر ساختمان ها و سایر وسایل مربوطه است.
وی اظهار کرد:این اداره کل به منظور انجام وظایف قانونی و برای حفظ، ایمنی و استانداردسازی، مراکز تاسیسات گازپرکنی گاز مایع را با همکاری ارگانهای ذیربط، به صورت مستمر تحت پایش و کنترل و هدایت به سمت ارتقاء کیفی و ایمنی قرار می دهد.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: در حال حاضر 6شرکت سیلندر پرکنی گاز مایع در سطح استان گلستان وجود دارد که استاندارد۸۴۱ در مورد همه آنها اجرا و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر شده است.
وی عنوان کرد: افرادیکه به نحوی با حمل و نقل و ذخیره سازی و توزیع گاز مایع سر و کار دارند به منظور محافظت و جلوگیری از خطرات احتمالی باید طبق استاندارد روشهای صحیح را به کار گیرند.
رضا علیپور مدیرکل امور عشایری گلستان ضمن تشکر از زحمات  مدیرکل و کارشناسان استاندارد گلستان در استاندارد سازی این جایگاه گفت:سلیندر پرکنی گاز مایع شرکت تعاونی عشایری وحدت مراوه تپه در سال 76  با هدف گاز رسانی مایع به عشایر قیور گلستان به بهره برداری رسید
 وی ادامه داد:با توجه به اجباری شدن استاندارد های لازم جهت بالا بردن ضریب ایمنی،در سال جاری با هزینه حدود یک میلیارد ریال تاسیسات جایگاه مذکور با نظارت کارشناسان استاندارد،استاندارد سازی شد که امروز با حضور مدیر کل استاندارد شاهد بهره برداری تاسیسات استاندارد سازی شده هستیم.
گفتنی است در پایان مدیرکل استاندارد گلستان گواهی صادر شده  کاربرد علامت استاندارد اجباری شرکت تعاونی عشایری وحدت مرواه تپه را به مدیر کل امور عشایری استان اعطاء نمود.
همچنین شرکت تعاونی عشایری وحدت مراوه تپه جهت آمادگی نیروهای خود و هماهنگی بین آنها و بالا بردن ضریب ایمنی مانوری را با حضور مدیران کل استاندارد و عشایر در محل جایگاه  اجرا کرد.

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .