عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه کمیسیون درآمد شرکت آبفار گلستان در سالجاری


برگزاری دومین جلسه کمیسیون درآمد شرکت آبفار گلستان در سالجاری

  برگزاری دومین جلسه کمیسیون درآمد شرکت آبفار گلستان در سالجاری

با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، سرپرست معاونت نظارت بر بهره برداری، رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد و مدیران امور آبفار شهرستانها دومین جلسه کمیسیون درآمد سالجاری در محل مدیریت امور آبفار شهرستان کلاله برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت ضمن خوشامدگویی به حاضرین و گرامیداشت ایام سوگواری ابا عبدا... الحسین، از تلاش ها و زحمات مدیران و همکاران آنان در راستای خدمت به روستائیان عزیز و کسب درآمد تقدیر و تشکر نمودند .

وی گفت: امید است با برنامه ریزی کارشناسی و تلاش همه مدیران و کارکنان شرکت و بطور خاص کارکنان امور مشترکین در سطح استان شاهد بهبود وضعیت وصول مطالبات که منجر به بهبود کیفیت خدمات مشترکین خواهد شد، باشیم .

در ادامه جلسه، اردشیر سلطانیان رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد استان درخصوص چگونگی وصولمطالبات و وظایف مدیران و همچنین گزارش از وضعیت بدهی­های شرکت به تفکیک شهرستان­ها ارائه نمود .

وی از مصوبات دومین جلسه کمیسیون درآمد : برنامه ریزی وصولی توسط مدیران شهرستانها ، هماهنگی با روحانیون، فرماندارن، بخشداران، شوراها و دهیاری ها در جهت تحقق اهداف شرکت در مسیر وصول مطالبات و ارائه خدمت مطلوب و پایدار 24 ساعته به مشترکین را بیان داشتند .

در پایان جلسه هرکدام از مدیران به بیان دیدگاه ها ، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .