عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد باز آفرینی شهری شهرستان گنبد برگزار شد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

جلسه ستاد باز آفرینی شهری شهرستان گنبد برگزار شد

جلسه ستاد باز آفرینی شهری شهرستان گنبد برگزار شد

دبیر ستادباز آفرینی شهری استان گلستان از برگزاری جلسه ستاد باز آفرینی شهری شهرستان گنبد با حضور سرپرست دفتر نظارت فنی و امور اجرایی شرکت باز آفرینی شهری ایران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :مهندس "قلی زاده " سرپرست دفتر نظارت فنی و امور اجرایی شرکت باز آفرینی شهری ایران در این جلسه اظهار داشت : باز آفرینی شهری یکی از اولویت های اصلی دولت و دغدغه های مقام معظم رهبری است و کلیه قوانین که در این راستا مصوب و اجرا شده نشان دهنده اهمیت این بخش است.

قلی زاده افزود: ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در مدیریت شهری از جمله اهدافی است که شرکت باز آفرینی شهری ایران در سطح شهرهای کشور دنبال می کند تا کلیه بخشهای شهری از رشد لازم برخوردار شوند .

سرپرست دفتر نظارت فنی و امور اجرایی شرکت باز آفرینی شهری ایران ادامه داد : طبق هدف گذاریهای پیش بینی شده نقش و جایگاه و مشارکت مردم در باز آفرینی شهری بسیار پر رنگ دیده شده است .

این مقام مسئول، شهرستان گنبد را جزء 16 شهرستان فعال در حوزه بازآفرینی در کشور دانست و افزود این شهرستان بعنوان یکی از شهرستانهای پایلوت در کشور توسط شرکت بار آفرینی شهری ایران انتخاب شده است که خوشبختانه پروژه های خوبی در آن اجرا شده است .

محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این جلسه گفت: حداقل 30 درصد از مساحت کل شهرهای استان گلستان در بافت های فرسوده و ناکار آمد قرار دارند و همین مقدار از جمعیت استان نیز در این محدوده ها زندگی میکنند و این آمار ارقام ارائه شده نشان از اهمیت و توجه به آن دارد.

وی احداث سرای محله در محله سید آباد و افغان آباد و احداث ایستگاه آتش نشانی در محله مدرسی و اصلاح و ساماندهی بهسازی محیطی ، ساماندهی حاشیه گرگان رود در شهرستان گنبد و ساماندهی حاشیه رودخانه قلعه حسن ، احداث سرای محله قلعه حسن ، ساماندهی حاشیه رودخانه انجیراب ، احداث خانه محله و مرکز بهداشت و خدمات درمانی انجیراب ، احداث سرای محله کوی محتشم ، احیاء و بهسازی و نوسازی بخشهایی از محلات تاریخی. و تملک یک واحد خانه تاریخی در شهرستان گرگان را از جمله پروژه های دانست که شرکت باز افرینی شهری ایران در سال 97 در استان گلستان اجرا خواهد کرد.

در خاتمه این جلسه از پروژه های در حال اجرای حوزه باز آفرینی شهری در شهرستان گنبد بازدید بعمل آمد.

جلسه ستاد باز آفرینی شهری شهرستان گنبد برگزار شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .