عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون در سطح استان تعداد 1617 پروژه در بخشهای مختلف شهری ، روستایی و صنعتی گازرساني شده است


تاکنون در سطح استان تعداد 1617 پروژه در بخشهای مختلف شهری ، روستایی و صنعتی گازرساني شده است

 

به گزارش روابط عمومي شرکت گاز استان ، محمد رحیم رحیمی در مصاحبه با پايگاه خبري شركت دراين رابطه گفت:با همت و تلاش مجموعه کارکنان گازگلستان این شرکت تاکنون توانسته است تعداد 1617 پروژه را در بخشهای مختلف شهری،روستایی ،صنایع عمده و جایگاه CNG گازرساني نماید.
وی افزود:این پروژه ها شامل 30 شهر ،852 روستا ، 671 واحد صنعتی عمده و همچنین 64 جایگاه CNGمی باشد.

رحیمی ادامه داد:خوشبختانه در هفته دولت با همت و تلاش صورت گرفته تعداد 185 پرو‍ژه شامل 17 روستا و 168 واحد صنعتی با اعتباری افزون بر 394 میلیارد ریال با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی با بیان جزئیات پروژه ها تصریح کرد:اين پروژه ها شامل افتتاح 12 روستا ، تعداد 63 واحد صنعتی و ساختمان اداره گاز سیمین شهر و همچنین آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه روستایی و 104 واحد صنعتی مي باشد.

رحیمی در ادامه تصريح كرد:در آستانه فصل پاييز قرار داریم و هوارفته رفته در حال سرد شدن است و مشتركين گرامي بویژه در نقاط کوهستانی در صدد هستند برای گرم کردن منازل از وسايل گرمايشي استفاده کنند بنابراين دقت نماييد سيستم لوله كشي داخلي منزل را كنترل نموده تا در صورت زنگ زدگي يا خوردگي فوراً زنگ زدايي و محل مورد نظر باز سازي و رنگ آميزي گردد.

مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه اظهار داشت:با توجه به اینکه استفاده از دودکشهای نامناسب و بسته بودن مسیر یکی از عواملی است که بیشترین حوادث را بهمراه دارد،لذا مشترکین عزیز ضمن استفاده از دودکشهای مناسب برای وسایل گاز سوز از بازبودن مسیر دودکشها اطمینان حاصل نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .