عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جریمه 330 میلیون ریالی یک واحد متخلف فروش بذر کشاورزی

توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان صورت گرفت:

جریمه 330 میلیون ریالی یک واحد متخلف فروش بذر کشاورزی

جریمه 330 میلیون ریالی یک واحد متخلف فروش بذر کشاورزی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان از جریمه 330 میلیون ریالی یک واحد متخلف فروش بذر کشاورزی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در پی اعلام این خبر گفت ، چندی پیش و با ارائه شکایت کتبی یکی از شهروندان علیه یکی از مراکز عرضه و فروش بذرهای کشاورزی مبنی بر تخلف تقلب در کسب، پیگیری این پرونده در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته و بررسیهای مقدماتی از واحد مورد نظر بعمل آمد.

وی همچنین گفت، در پی بررسی مدارک و مستندات موجود پرونده از سوی بازرسان این سازمان و بموجب قوانین و مقررات نظام صنفی تخلف تقلب در کسب واحد مذکور محرز و پروند تخلف آن به ارزش 330 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان با اشاره به شرایط حساس کنونی جامعه و اهمیت حضور بازرسین در بازار از تمامی صاحبان واحدهای صنفی و خدماتی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و بجای آوردن شرط انصاف در عرضه و فروش محصولات و ارائه خدمات از هرگونه افزایش غیر منطقی قیمتها و تخلفات احتمالی دیگر جلوگیری نموده و از این طریق در ایجاد شرایط آرام در بازار و جامعه کوشا باشند.

این مقام مسئول در ادامه از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی ضمن جمع آوری مستندات کافی مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به بازرسان این سازمان اطلاع دهند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 385
  • کد خبر : 50847