عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم نمادین زنگ مهر در شهرستان کردکوی


حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم نمادین زنگ مهر در شهرستان کردکوی

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم نمادین زنگ مهر در شهرستان کردکوی

مراسم نمادین زنگ مهر عاشورایی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و فرماندار شهرستان در روز یکشنبه ١ مهر ساعت ٩ صبح در همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر کشور در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س)  کردکوی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، در این مراسم علاوه بر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، معاون هنری و مسئول روابط عمومی آن اداره کل ، فرماندهان نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر روسای ادارات ، معلمان و دانش آموزان نیز حضور داشتند .
عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و همچنین تسلیت حادثه اهواز و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس گفت : امروز برای شما دانش آموزان روز شروع برای یک تصمیم مهم در زندگی و آینده است.
وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید به این برهه از زندگی با تفکر و تمرکز کافی توجه نشان دهند، ادامه داد: در احادیث بزرگان ما آمده است که یک ساعت تفکر برابری می کند با ٧٠ ساعت عبادت در نتیجه از پی تفکر درست است که ما به تصمیم های بزرگ و سرنوشت ساز زندگی می توانیم دست پیدا کنیم .
کشمیری در ادامه افزود : کسی که دارای عقل سلیم و درست است اگر روی سه محور اینکه از کجا آمده ایم ، برای چه آمده ایم و به کجا میرویم بیندیشد به جهان بینی و دیدگاه درستی دست خواهد یافت و آینده موفقی برای وی رقم خواهد خورد.
در پایان مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه دانش آموزان، آرزوی اظهار امیدواری کرد که از این دوران به بهترین نحو ممکن بهره ببرند .
شایان ذکر است در پایان با حضور پدر شهید کیایی، فرماندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زنگ مدرسه نواخته شد و از دانش آموزان برتر دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری  با اهدا جوایز تقدیر به عمل آمد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .