عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان المپیاد استعداد های برتر ورزشی ایران در دو رشته راگبی و دو و میدانی


گلستان میزبان المپیاد استعداد های برتر ورزشی ایران در دو رشته راگبی و دو و میدانی

معاونت ورزش قهرمانی ورزش و جوانان گلستان از میزبانی این استان در رشته های راگبی و دوومیدانی در اولین المپیاد استعداد های برتر ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، حسن بالو با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد استعداد های برتر ایران در اواخر آبان امسال گفت : با توجه به این که گلستان به مدت سه سال پیاپی تجربه برگزاری المپیاد ورزشی استانی را در رده سنی نونهالان، نوجوانان دارد امیدواریم به مدال های رنگارنگی در المپیاد استعداد های برتر ورزشی کشور دست یابیم.
وی گفت : گلستان در دو رشته راگبی پسران و دختران و دوومیدانی پسران میزبان خواهد بود زمان برگزاری مسابقات راگبی پسران و دختران در 30 آبان لغایت 3 آذر ماه و مسابقات دوومیدانی پسران از 6 تا 9 آذر ماه خواهد بود .
وی افزود: نخستین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزشی کشور با شعار " ورزش ،دوستی و آینده ای بهتر " در سطح استان‌ها در قالب ۲۹ رشته بانوان و ۳۹ رشته آقایان از سی آبان در سراسر ایران آغاز می‌شود و تا نهم آذر امسال ادامه خواهد داشت
این المپیاد با اهداف توجه و تمرکز روی استعدادیابی، شناسایی استعدادهای استان‌ها در رشته‌های برجسته ورزشی و همچنین شناسایی نفرات منتخب برای حضور در المپیک 2020 برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است المپیاد در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های ورزشی برای آقایان و خانم ها (مشترک) شامل : اسکیت ،اسکواش ،بسکتبال 3*3 ،بسکتبال سالنی فبدمینتون ، تنیس ،تنیس روی میز، تیراندازی ،تیر و کمان ،تکواندو، جودو، دوچرخه سواری ،دوومیدانی ،راگبی ، ژیمناستیک ، سه گانه ، سنگنوردی ،شطرنج،شمشیر بازی ، فوتسال ،فوتبال ،قایقرانی ،کبدی ،کاراته ،وزنه برداری ،ووشو،والیبال سالنی ،هندبال سالنی و هاکی . رشته های ورزشی برای آقایان ( اختصاصی) شامل بولینگ و بیلیارد(اسنوکر ) ،بوکس ،سپک تاکرا،شنا ،شیرجه ،کشتی آزاد ،کشتی فرنگی ،موتورسواری و اتومبیل رانی (موتورکراس )،والیبال ساحلی و هندبال ساحلی می باشد.
از دیگر شرایط حضوردر این المپیاد ثبت اطلاعات فردی ورزشکاران ،مربیان و سرپرستان،داوران و عوامل اجرایی قبل از حضور در مسابقات از طریق سامانه ملی مبین می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .