عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت اقامت بیش از 2میلیون 460هزار نفر در 6ماهه نخست 97 در استان گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خبر داد:

ثبت اقامت بیش از 2میلیون 460هزار نفر در 6ماهه نخست 97 در استان گلستان

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از اقامت بیش از 2 میلیون و 460 هزار نفر در شش ماهه نخست سال 1397 در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ روز چهارشنبه 4مهرماه 97 ابراهیم کریمی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای فروردین  تا 31 شهریور ماه 1397 تعداد 2 میلیون و 461 هزار و 162 گردشگر گلستان را مقصد سفر انتخاب کرده اند و از امکانات اقامتی و پذیرایی استان استفاده کردند.
وی با اشاره به این که سهم هتل ها و مجتمع های اقامتی از آمار به ثبت رسیده  4 درصد است تصریح کرد: میهمان سراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی با فراوانی  73/23 درصد بیشترین سهم را در اقامت استان گلستان به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در ادامه بیان کرد : تعداد 4 واحد اقامتگاه سنتی با ظرفیت 110نفر ،7واحد هتل آپارتمان با ظرفیت 362نفر،تعداد 21واحد هتل با ظرفیت 1957نفر،تعداد25 واحد بوم گردی با ظرفیت 945 نفر 1واحد متل با ظرفیت 27نفر و 61 واحد خانه مسافر دارای مجوز با ظرفیت 651 نفر در کنار سایر مراکز اقامتی از جمله مهمانسراهای ادارات ، کمپ های موقت،تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش در 6ماهه نخست در زمینه اقامت گردشگران خدمت ارائه نمودند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پایان اظهار کرد: این اداره کل در تلاش است تا با مدیریت صحیح، برنامه ریزی بلند مدت و فراهم ساختن زیرساخت های مربوطه از پتانسیل گردشگری استان به نحو احسن استفاده کند تا با افزایش مراکز اقامتی سهم استان در زمینه اقامت گردشگران نیز افزایش یابد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .