عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل و معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه های تالار مرکزی و مجتمع فرهنگی بهارستان شهر گرگان


بازدید مدیرکل و معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه های تالار مرکزی و مجتمع فرهنگی بهارستان شهر گرگان

بازدید مدیرکل و معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه های تالار مرکزی و مجتمع فرهنگی بهارستان شهر گرگان

مدیرکل و معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان ستادی و کارشناسان دفتر فنی آن اداره کل از پروژه های تالار مرکزی و مجتمع فرهنگی بهارستان شهر گرگان در عصر روز چهارشنبه 4 مهر ماه 97 بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای بازدید از تالار مرکزی گرگان، نماینده پیمانکار پروژه در خصوص روند فعالیت ها و میزان پیشرفت فیزیکی مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، درباره محدودیت های پروژه، نواقص و کمبود ها مواردی را اشاره کرد و خواستار حمایت مسئولان از این پروژه ارزشمند فرهنگی و هنری شد.

مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تشکر از پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته، در حین بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری بهارستان گرگان، ابراز داشت: امیدوارم که با بهره مندی از ظرفیت های قانونی، هم افزایی و تعامل با نمایندگان و مسئولان استانی در اسرع وقت این پروژه ها به طور کامل به اتمام برسند و در خدمت علاقه مندان به فرهنگ و هنر قرار بگیرند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .