عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با دو کارمند جانباز در علی اباد کتول


دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با دو کارمند جانباز در علی اباد کتول

دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با دو کارمند جانباز در علی اباد کتول

 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار دو کارمند جانباز فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان علی آباد کتول رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سید محمدرضا موالی زاده  دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار "جعفر غریب آبادی" و " علی خسروی" دو تن از کارکنان جانباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول رفتند و در نشستی  صمیمی به گفتگو پرداختند.
 در این دیدار ها دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام محرم گفت:بی شک این افتخار بزرگی است که خداوند به شما عنایت کرده تا در راه حق جان فشانی کنید،و ما این امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس داریم،که الگوی این عزیزان حماسه حسینی (ع) است ،که قیامش جزندای آزادگی و بندگی به خداوند نبود.
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابراز داشت:امروز اگر هر مسئولی بر صندلی مدیریتی تکیه زده است،باید بداند و قدردان این باشد که خون شهیدان و ایثارشان است که امروز به ما عزت و آزادگی داده است.
وی ادامه داد: وظیفه ما  بسیار سنگین است،تکریم و حفظ ارزشهایی که این عزیزان برایشان از خانه و زندگی دور شدند،تا انقلاب اسلامی با اقتدار در منطقه یکی از قدرت های جهان معرفی شود.
در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود و تکریم به جانبازان معزز اهدا شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .