عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه گازرسانی اقدامی موثری درکاهش آلاینده های زیست محیطی و هوای پاک است


توسعه گازرسانی اقدامی موثری درکاهش آلاینده های زیست محیطی و هوای پاک است

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان بمناسبت روز هوای پاک گفت: توسعه گازرسانی اقدامی موثر در کاهش آلاینده های زیست محیطی و بهبود و پایداری هوای پاک می باشد.

مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت گاز استان گلستان با تبریک 29 دی ماه روز هوای پاک به کارکنان و پیمانکاران شرکت وهمچنین مردم شریف استان برنقش بسیارمهم گازرسانی در کاهش تخریب منابع طبیعی و توسعه این انرژی پاک تاکید کرد.

 وی اظهارداشتند: شرکت گازاستان گلستان در راستای نیل به اهداف زیست محیطی با رویکرد توسعه پایداروکاهش آلاینده های زیست محیطی با تلاش شبانه روزي كاركنان خدوم شركت اقدام به گازرسانی به شهرها و روستاهای استان و بهره مند نمودن مردم عزیزازاین سوخت پاک نمود.

 مهندس جمال لیوانی گفت: در سنوات گذشته مردم شهر و روستاهای حاشیه جنگل جهت تأمین انرژی موردنیاز وسایل گرمایشی ، پخت و پز، آب گرم و بهداشتی و ... اقدام به برداشتهای بی رویه و غیر اصولی و از منابع جنگلی می کردند که این امر بسیار زیان آور بود.

 وی افزود: قطع درختان و برداشت از منابع جنگلی برای تامین سوخت علاوه بر لطمه به جنگلها منابع طبیعی ، آلودگی هوا ، کاهش نزولات آسمانی ، افزایش بحرانهای ناشی از سیل های مخرب ، بهم خوردن اکوسیستم محیط ، از بین رفتن گیاهان وجانداران ، تخریب زمین های کشاورزی و خسارات جانی ومالی زیادی به طبیعت و عوامل موجود در آن را نیز بهمراه دارد .

 جمال لیوانی در ادامه تصریح کرد: در همین رابطه این شرکت در راستای رسالت خطیر خود با هدف جایگزینی گاز طبیعی و برون رفت از این معظل مهم اقدام به توسعه گازرسانی در سطح استان بویژه شهرها و روستاهای حاشیه جنگل نمود و توانست روستاهای زیادی را از این سوخت پاک بهره مند نماید.

 وی افزود: شرکت گاز با اجرای پروژه های گازرسانی به واحدهای خانگی ، تجاری ، صنعتی و جایگاههای CNG کمک زیادی در کاهش آلودگی هوا نموده است که موید آن گازرساني به تمامی 29 شهر استان ، 690 روستا ، 64 جایگاه CNG و 422 واحد صنعتی عمده در سطح استان از افتخارات اين شركت است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه با تقدیر از مساعدت و توجه همکاران عزیز به عوامل زیست محیطی گفت: این شرکت ضمن رعایت الزامات قانونی زیست محیطی با همکاری سازمانهای ذیربط اقدام به شناسایی جنبه های آلوده کننده محیط زیست نموده که این امر کمک شایانی به کاهش آلاینده های هوا کرده است که درهمین راستا طی سالهای متوالی گواهینامه کد ملی زیست محیطی را نیز دریافت نموده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .